לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lilota

פריקת רגשות ומחשבות במקום אחד , מקום מקלט ללא פחד בלוג זה נועד לצורך פריקה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2018

מרגישה לבד


מחייכת לעולם כאילו הכל סבבה והכל טוב
נותנת לכולם הרגשה של אני בסדר
אומנם אני נראת מאושרת אבל בפנים עמוק בפנים שום דבר לא בסדר
כולם נהנים רק אני סובלת
ואני שותקת כי אף אחד לא יכול להבין אותי
לא משנה כמה אנסה להסביר אף אחד לא יבין
מסתכלת על עצמי במראה ואומרת לעצמי שיום אחד 
אולי יום אחד הימים האפורים שלי יהפכו לבהירים יותר
אבל מחכה עוד יום ועוד יום ועוד שבוע ועוד חודש ושום דבר לא משתנה תמיד אותה הרגשה מגעילה של הלבד 
אומנם אני מוקפת בהמון חברים רוב הזמן אבל בתוך תוכי אני יודעת שאני לבד אז תמיד מחפשת לי פינה של שקט 
פינה שקטה שתעזור לי לחשוב שתרוקן לי תמחשבות
לא אוהבת להתבודד אבל זה מה יש אבל תכלס מי אוהב להתבודד?
זה לא החברה זאת אני המוזרה שפשוט לא מתחברת לכל האנשים האלו כי אני לא צריכה נחמה אני צריכה הבנה...

נכתב על ידי Lilota , 16/9/2018 23:45   בקטגוריות דיכאון, חוסר אונים, רגשות, תחושות, רוגע ושלווה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למרות הפעם הזאת ..


לא מבינה את זה למרות הפעם הזאת שפגעת בי ..
הפעמים האלו שהלכת וחזרת..
הפעמים שקיוותי שאולי סוףסוף היחסים שלנו יתקדמו
הפעמים שהתחלתי לשחק במשחקים שלך
הפעם הזאת שהבנתי שאתה לא שווה את זה
הפעם הזאת שהתחלתי לשנוא אותך
הפעם הזאת שיצאתי עם החבר הכי טוב שלך לא כדי לנקום בך אלא כדי להתגבר עליך ,כי הוא היה שם..
הפעם הזאת שלא יכולתי להיות איתו בגלל שהבנתי שהמערכת יחסים ביני לבינו הם לא אמיתיות כי עמוק בפנים אני יודעת מה אני מרגישה
ולמרות הכל אתה עדיין מנסה לדבר איתי ,עדיין מנסה ליזום איתי מפגשים.. לא מבינה את זה כאילו אני נתתי לך את כל הסיבות לא להיות איתי בקשר ולמרות הכל אתה עדיין ממשיך כאילו כלום
ולמרות הכל אני כל כך שונאת אותך על איך שאתה גורם לי להרגיש כל הפעמים ניסיתי להתקדם צעד ואז ברחת ואז שוב באת ואז שוב ברחת פשוט לא היגיוני מה שגרמת ללב שלי להרגיש אבל בזמן האחרון שאתה מנסה לדבר איתי  חחח זה דווקא גרם לי להרגיש נאהבת ..למרות שהשיחות היו נגמרים בריב או סתם מסננת תמיד ידעתי שתשלח עוד הודעה כאילו זה היה מובן מאליו כאילו זה היה צפוי מראש 
כמה שאני שונאת אותך ככה אני אוהבת אותך כמה שבא לי שתלך ולא תחזור יותר אני לא רוצה שתלך ממני ...חחח גם אם אני יבקש שתלך אתה אולי תלך לכמה זמן ואז תחזור שוב להלחם חחח זה מצחיק כמה שקשה להפטר ממך אבל אני מקווה שזה לא יקרה ...כי אני יודעת שאתה תמיד תיהיה שם כמו שומר הסף שלי ששומר עליי מפני משבר אבל לפעמים אני תוהה האם יום אחד אגלה מה קורה בלב שלך ולמה אתה עושה לי את זה ..ואני מקווה שאני אדע את זה מהר כי אני לא אוכל להתמודד עם זה זמן רב כי אני לא יכולה שמישהו יסתובב לי במחשבות וידחיק דברים אחרים...כי ברגע שבאמת תלך אני ישבר באמת... 
אז אני מקווה שאני אדע ..כי אני שונאת לא לדעת איפה אני עומדת 
ואני מקווה שהרגשות שלי אליך ילכו בקרוב כי לא רוצה לפתח ציפיות ואז להשבר מאכזבה ...

נכתב על ידי Lilota , 16/9/2018 14:37   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפעמים הייתי רוצה ...


 

לפעמים הייתי רוצה להיות מישהי אחרת ..
 יותר רזה,יותר יפה,יותר מחוזרת כזאת
כמו המלכות של השכבה.  

לפעמים הייתי רוצה להיות במקום אחר..
ניו יורק,ברזיל,ספרד פשוט לעזוב הכל ולחיות בחול ,
אני מחכה רק ליום הזה שאוכל לטוס ולחיות בחול 
לעזוב את כל הסביבה המעיקה הזו.

לפעמים הייתי רוצה להיות איזו דמות בסרט או סדרה.. דמודמים,חצויה,או אולי לחיות באיזו טלנובלה לפחות שיהיה
 קצת מעניין בחיים חחח לא עזבו גם שם הכל חרא 
בחורה מתאהבת בבחור והם בכלל אחים או
 שתמיד צריך לעבור תדרך הקשה כדי לעבור שינוי.

אם רק היה אפשר לחלום זה נחמד אבל ברגע שחוזרים למציאות הזאת את מבינה שזה לא יקרה ..
כי זה קורה רק לאנשים עם מזל ולי הרי אין מזל 
איזה מזל יש לי חחחח כן האשליה הזאת יכולה להיות נחמדה 
אילו היינו יכולים לחלום ומה שאנחנו חולמים יקרה במציאות .

 

 

נכתב על ידי Lilota , 16/9/2018 01:22   בקטגוריות דימיון, חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוהבת את הים


אוהבת את הים 
אוהבת את המראה של הגלים של הים 
אוהבת את צבע הים
אוהבת את הרוח שהים מביאה איתו
אוהבת את הנוף שלה
אוהבת את הים כאשר השמש שוקעת יש בזה משהו מרגיע
אוהבת את האוויר הצח שהים מביא איתו
אוהבת את הריח ,הריח הזה שמאוורר את כל האוויר המסריח 
אוהבת את הצלילים שמגיעים יחד עם הים
אוהבת את הים לרוקן את כל המחשבות שעוברות בראש
כי זה הוא יופיו של הים
אז מה המקום שמרגיע אותכם?



נכתב על ידי Lilota , 15/9/2018 15:31   בקטגוריות ים, רוגע ושלווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה יקרה אם אלך בדרך קצת שונה ?!


לפעמים אני עוצמת את העיניים וחושבת מה יקרה אם אלך בדרך קצת אחרת ואולי ככה לא אראה בעיניי אנשים מוזרה כל כך .
לפעמים אני עומדת מול המראה מסתכלת על עצמי ומדברת לעצמי וגם עונה כי אין מי שיקשיב לשיגעונות שלי ולטירוף שלי .

אין אדם שיוכל לעמוד מולי ולהקשיב לטמטום שאני מוציאה מהפה..

לפעמים אני חולמת שאני עפה מעל כולם כמו ציפור חופשייה גבוהה וכולם מתחתתיי .

ממשיכה לחלום כי שם כל כך פשוט ואם אקום אז לא אפסיק לחכות עד שהלילה יגיע כדי לחזור לישון ולהשאר בחלומות שלי.

לפעמים בנאדם צריך פינה משלו,לשכוח את הכל ולחזור להיות עצמו ולהוריד את המסכה שהוא שם ליד אנשים . 

לפעמים אני שוכחת מי אני באמת וכשאני נמצאת לבד אני מרגישה כל כך לבד שזה לא משנה כי אפילו אם יבואו ויקשיבו אני לא אתפלא אם לא יבינו שום דבר .. 

מרגישה כמו ילדה מטורפת מדברת לעצמי אבל אני לא משוגעת פשוט אין מי שיבין אותי ,כי אני היחידה שתבין את עצמי . 
ותמיד כששואלים אותי מה קורה איתי אז אני עונה תמיד שהכל טוב וממשיכה את ההצגה שבניתי לעצמי , 

אבל בתוך תוכי אני יודעת שלא הכל טוב כי אני לבד , אין מי שבאמת יבין את התחושות שלי . 

וכשאני מורידה לעצמי את המסכה ששמתי כל היום הדמעות מתחילות לזלוג מתוך ייאוש מתוך בדידות אבל זה כבר לא משנה .. 

הרגעים שלא רוצים להגמר הם חיים כשאני חולמת רק רוצה להישאר בהם.

ולא להתעורר למציאות כי שם מרגיש לי כל כך בטוח ומוגן...



נכתב על ידי Lilota , 15/9/2018 15:46   בקטגוריות חוסר אונים, רגשות, תחושות, חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Lilota

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLilota אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lilota ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)